Milí zákazníci, vzhledem k vzniklé krizové situaci týkající se koronaviru a nařízení vlády ČR jsme nuceni přijmout určitá opatření. Dbáme tak na vaše i naše bezpečí. Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky:

Je možné navštívit prodejnu?

Ano, ale pouze pro výdej objednávek nebo příjem zboží k reklamaci nebo vrácení, a to po předchozí telefonické domluvě. Prosíme, abyste se tedy v prodejnách zbytečně nezdržovali, pokud možno přišli bez doprovodu a v případě nachlazení návštěvu prodejny odložili.

Je možné si objednat v e-shopu?

Ano, e-shop funguje standardně. Nákup se liší pouze způsobem platby a doručení. Doporučujeme platbu převodem, přes platební bránu, nebo placení u převzetí formou dobírky, ale pouze platební kartou. Přepravní společnosti se snaží maximálně omezit přijímání plateb v hotovosti.

Máte dostatek zboží na skladě?

Ano, naši dodavatelé fungují standardně. Vždy u produktu najdete informaci, zda je produkt skladem. Pokud je u produktu uvedeno „na dotaz“, doporučujeme ověřit možný termín dodání mailem: obchod@all4sound.cz, nebo telefonicky: 776 075 987.

Můžu si objednávku vyzvednout osobně?

Ano, ale osobní odběr probíhá přes naše výdejové okénko, a to po předchozí telefonické domluvě. Nutností pro převzetí zboží je rouška, prosím respektujte naše i vaše bezpečí. Snažíme se tak minimalizovat riziko nákazy. Využít můžete také odběru balíčku na některých výdejních místech Uloženky nebo pobočkách České pošty.

Jak fungují přepravní společnosti?

Zatím jsme nezaznamenali zásadnější omezení u přepravních společností. Pravidelně aktualizujeme počet aktivních poboček DPD pickup, Uloženky a České pošty pro osobní odběry. Kvůli omezení rizika a dodržování karantény doporučujeme využívání kurýrní služby DPD, která Vám balík doveze přímo k Vám, navíc je to služba, za kterou neúčtujeme poplatek za dopravu.

Jak dlouho bude trvat doručení objednávky?

Objednávky vyřizujeme ve standardní době, ačkoliv v nové situaci související s koronavirem může dojít k dennímu posunu jak z naší strany, tak ze strany přepravce.

Jak mám postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

Proces vrácení zboží a jeho reklamace probíhá standardně, viz reklamační řád, nebo vrácení zboží

Pro všechny, kteří se rozchodnou objednat na all4sound nabízíme prodlouženou dobu na vrácení zboží ze 14 na 30 dnů!

Zboží skladem

Dostupnost zboží pravidelně aktualizujeme a ručíme za zobrazené informace o stavu skladu